Європейські автовиробники та постачальники запчастин усе частіше звертаються до військової сфери, прагнучи компенсувати збитки, спричинені переходом індустрії на електротранспорт. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Bloomberg.
У зв’язку з розвитком нових технологій попит на запчастини для звичайних автомобілів знижується, водночас величезні кошти, які уряди виділяють на оборону, створюють нові перспективи для бізнесу.
На тлі скорочення підтримки з боку США витрати ЄС на оборону продовжують зростати. Німеччина послабила бюджетні обмеження для збільшення фінансування збройних сил, а Швеція, Чехія та держави Балтії також активно розширюють свої військові бюджети.
Перехід на випуск військової техніки вимагає значних вкладень у модернізацію заводів та підготовку персоналу, проте компанії вже починають цей процес. Німецька Schaeffler AG шукає партнерів у сфері оборони, Trumpf SE + Co. розглядає розробку лазерів для знищення дронів, а угорська Büttner Kft переорієнтовує свої виробничі потужності на військову продукцію.
Французька компанія Europlasma має намір придбати завод Fonderie de Bretagne, що виробляє литі компоненти для Renault. У компанії зазначають, що цей крок є частиною стратегії диверсифікації в оборонній сфері, спрямованої на зміцнення національного суверенітету та задоволення зростаючого попиту в Європі.
Volkswagen AG, скорочуючи виробництво та понад 40 000 робочих місць, розглядає співпрацю з оборонними компаніями. Rheinmetall AG може запустити випуск бронемашин на заводі VW в Оснабрюці, а в Бельгії підприємство Audi у Брюсселі можуть переобладнати під військові замовлення компанії John Cockerill Defense SA.