Європейська комісія завершила антисубсидійне розслідування щодо імпорту електромобілів з Китаю та ввела компенсаційні мита на п’ятирічний період. Найбільші китайські виробники автомобілів будуть сплачувати мита у розмірі від 17% до 35,3%, щоб зменшити ризик економічних збитків для виробників у ЄС, пов’язаний з несправедливим субсидуванням. Про це йдеться на офіційному сайті Єврокомісії, пише forex.ua.
Розмір мит буде різним для кожного з виробників:
- BYD: 17,0%
- Geely: 18,8%
- SAIC: 35,3%
- Tesla: 7,8%
- Інші компанії, які брали участь у розслідуванні: 20,7%
- Компанії, що не співпрацювали з Єврокомісією: 35,3%
Варто відзначити, що дані мита додаються до вже існуючої ставки у 10%.
Європейська комісія контролюватиме ефективність цих заходів та зберігає можливість проведення переговорів із Китаєм для пошуку інших рішень.
Виробники мають можливість подати запит на прискорений перегляд для визначення індивідуального розміру мита.
Нагадаємо, президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн оголосила про антисубсидійне розслідування у вересні 2023 року у відповідь на стрімке зростання поставок дешевих електромобілів із Китаю до ЄС. Ці заходи спрямовані на забезпечення чесної конкуренції та захист промислової бази Європи.