Чт. Гру 5th, 2024

Японські автовиробники втрачають позиції на ринку з загрозливою швидкістю: названо причину

Японські автовиробники втрачають позиції на ринку з загрозливою швидкістю: названо причину
Ілюстративне фото / Джерело: freepik

Китайські компанії в автомобільній галузі стрімко випереджають своїх колись непереможних японських суперників. Такі бренди, як Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi та інші, втрачають лідерські позиції на ринку надзвичайно швидко. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Bloomberg.

У період з 2019 до 2024 року японські виробники втратили найбільшу частину ринку в таких державах, як Китай, Сінгапур, Таїланд, Малайзія та Індонезія, де раніше мали беззаперечне домінування.

Основна причина полягає в жорсткій конкуренції з боку китайських компаній, що швидко прогресують і впроваджують новітні технології.

Головною проблемою японських брендів є повільний темп переходу на виробництво повністю електричних авто, у той час як китайські виробники впевнено займають лідерські позиції в цьому сегменті.

У Північній Америці, де гібридні автомобілі мають значну популярність, японські виробники досі зберігають свої позиції. Водночас на глобальному рівні їхня частка у світовому виробництві автомобілів помітно зменшилася – з понад 20% наприкінці 90-х до 11% станом на сьогодні.

За той самий час Китай підняв свою частку з 1,4% до 38,4%.

Китай досяг успіху завдяки кільком важливим чинникам, серед яких виділяються пріоритетний розвиток електромобілів і лідерство в технологіях виробництва батарей. Це дає місцевим компаніям змогу пропонувати продукцію за конкурентними цінами.

Китайські компанії активно освоюють нові ринки, зокрема в Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. До прикладу, BYD змогла стати шостим за популярністю брендом в Індонезії лише за кілька місяців після появи на ринку цієї країни.

Електромобілі з Китаю привертають увагу покупців завдяки сучасному програмному забезпеченню та “розумними” функціям, які підвищують їхню привабливість.

Related Post