Зростання вартості продуктів харчування під час повномасштабної війни стало одним із головних чинників, які вплинули на зміну харчових звичок українців. Це випливає з результатів дослідження, проведеного компанією Gradus Research, пише forex.ua.
У результаті українці частіше стали обирати дешеві продукти – так відповіли 64% респондентів, а також більше готують вдома (48%). При цьому 21% опитаних зауважили, що частіше купують напівфабрикати.
Крім того, українці стали більше заощаджувати на продуктах. Найбільше економлять жителі східних, південних та центральних областей, тоді як мешканці західного регіону та столиці – дещо менше.
“На чому економлять? Це класичний топ, який у нас повторюється щороку. Перше – це кондитерські вироби. Проте жінки менше готові економити на солоденькому. Друга категорія – це риба, морепродукти, м’ясо і м’ясні продукти. І третя – алкогольні напої. А от на алкогольних напоях більше економлять чоловіки”, – зазначила CEO дослідницької компанії Євгенія Близнюк.
Дослідження було проведене компанією Gradus Research за допомогою методу самостійного заповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Вибірка відображає структуру населення міст із понад 50 тисячами мешканців віком 18-65 років і враховує розподіл за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном, за винятком тимчасово окупованих територій і зон активних бойових дій. Дане дослідження проходило 8 жовтня 2024 року. Вибірка охоплює 1000 респондентів.