Rakuten Viber впровадила в Україні нові функції для малого бізнесу. Відтепер підприємці мають змогу безкоштовно створювати та керувати бізнес-профілем своєї компанії. Про це пише forex.ua з посиланням на liga.net.
“Це дозволить представити бізнес у найпопулярнішому в Україні месенджері та взаємодіяти з клієнтами просто у застосунку”, – зазначає пресслужба компанії.
Ці функції раніше з’явилися у Греції та на Філіппінах, що призвело до зростання кількості бізнес-акаунтів на 65% від початку 2024 року.
Основні переваги облікового запису у Viber для малого бізнесу:
- Відкритий бізнес-профіль: компанії можуть створювати сторінку з важливою інформацією, такою як назва, логотип, категорія, опис, графік роботи, посилання на сайт і контактні дані.
- Каталог товарів: підприємці можуть додавати до 50 продуктів або послуг із зазначенням назв, цін, зображень та описів.
- Покращена видимість: бізнеси можуть залучати нових клієнтів, відображаючись у результатах пошуку Viber за назвою, категорією, адресою чи описом.
- QR-коди та посилання.
- Інструменти для просування.
- Розширені чати: можливість використовувати автоматичні відповіді для взаємодії з клієнтами.
- Бізнес-статистика.
З 27 листопада користувачі Viber із версіями 24.0.1 на iOS та 24.0.2 на Android зможуть використовувати бізнес-акаунти. Незабаром будуть представлені спеціальні тарифні плани для розширених можливостей.
За інформацією Viber, 90% споживачів більше витрачають на бренди, які пропонують персоналізовані рішення, адаптовані до їхніх потреб. Також 88% клієнтів частіше повертаються до компаній, що забезпечують якісний сервіс.