Працівники відділень “Ощадбанку” можуть автоматично підписувати договори на платне страхування при перевипуску карток. Проте клієнти повинні бути поінформовані, що ця послуга не є обов’язковою, і вони мають можливість відмовитися від неї. Про це стало відомо з відгуків клієнтів про діяльність банків на сайті “Мінфін”, пише forex.ua з посиланням на “Новини.LIVE”.
Так, один із клієнтів поділився, що в одному з відділень “Ощадбанку” під час обміну старої картки співробітник фінустанови запропонував йому підійти до каси для проведення оплати.
З’ясувалося, що мова йшла про плату за підключення послуги від приватної страхової компанії на суму 100 грн.
“Під час сплати цих 100 гривень виявилося, що касир перерахував їх не за перевипуск картки, а за страхування від нещасного випадку в ПрАТ “МетЛайф”. Паралельно менеджер без нашої згоди оформив договір”, — зазначається в зверненні.
Після оформлення та оплати нової картки, клієнт звернувся до гарячої лінії зі скаргою. Йому порадили знову звернутися до відділення для вирішення питання. Після повторного звернення співробітник банку повернув йому 100 грн.
На порталі “Ощадбанку” повідомляється, що клієнти можуть підключити платну програму страхування “Моє здоров’я” від СК “Метлайф”, яка покриває витрати при травмах та кількох страхових випадках. Послуга є необов’язковою, і клієнти можуть самостійно вирішити, чи підключати її.
Зауважимо, що заміна стандартних банківських карт безкоштовна, якщо за рік видано не більше шести таких карт.