У трійку лідерів потрапили BMW, Mercedes-Benz і Toyota.
Протягом серпня 2024 року українці активніше купували нові автомобілі. Загалом було витрачено 15 млрд грн, повідомляє Укравтопром.
Витрати українців на нові автомобілі у серпні 2024 року зросли на 45% у порівнянні з тим самим періодом минулого року, а також на 28% порівняно з липнем.
Приблизно половина з 15 млрд грн була витрачена на автомобілі п’яти основних брендів. Лідером став німецький преміальний бренд BMW, продажі якого склали 2,15 млрд грн. Друге місце посіла Toyota з результатом у 2,14 млрд грн. Третім за обсягами продажів став Mercedes-Benz із показником у 1,2 млрд грн.
Також до п’ятірки лідерів увійшли Volkswagen із витратами на 948 млн грн та Audi — 752 млн грн.
Крім того, українці активно купували нові автомобілі таких марок, як Skoda, Land Rover, Renault, Lexus та Nissan.
Загалом з початку 2024 року на нові автомобілі в Україні було витрачено 82,4 млрд грн, що на 23% більше, ніж за аналогічний період минулого року.