Ціни на нафту продовжили зростати у вівторок на тлі занепокоєння щодо видобутку нафти в США після урагану “Франсін” та очікувань скорочення запасів у країні, пише Reuters.
Станом на 06:35 за Гринвічем, листопадові ф’ючерси на нафту марки Brent зросли на 36 центів, або 0,5%, до 73,11 долара за барель. Жовтневі ф’ючерси на нафту в США піднялися на 53 центи, або 0,8%, до 70,62 долара за барель.
Попередньої сесії обидва контракти зросли, оскільки занепокоєння щодо впливу урагану “Франсін” на видобуток у Мексиканській затоці США зменшило побоювання щодо попиту в Китаї, а очікуване цього тижня зниження процентної ставки Федеральним резервом США мало позитивно вплинути на настрої інвесторів.
Більше 12% видобутку сирої нафти і 16% видобутку природного газу в Мексиканській затоці США залишалися зупиненими, згідно з даними Бюро безпеки та охорони навколишнього середовища США (BSEE) станом на понеділок.
«Ціни на нафту дещо відновилися, оскільки ринок досяг стану короткострокової стабілізації після тривалого зниження, коли ціни досягли найнижчого рівня з 2021 року», — зазначив Єп Джун Ронг, ринковий стратег IG. Він також додав, що слабкі економічні показники Китаю залишаються фактором ризику, а очікування рішення ФРС про відсоткові ставки можуть стримувати зростання.
Федеральний резерв, за прогнозами, розпочне цикл пом’якшення політики в середу. Ф’ючерси на фонди ФРС показують 69% імовірності зниження ставки на 50 базисних пунктів.
«Очікування щодо агресивного зниження ставок підняли настрої на сировинних ринках», — повідомили аналітики ANZ, додавши, що перебої з поставками також підтримали нафтові ринки.
Зниження відсоткових ставок зменшить вартість запозичень і потенційно може підвищити попит на нафту, стимулюючи економічне зростання.
Інвестори також очікують скорочення запасів сирої нафти в США, які, за прогнозами опитування Reuters, зменшилися на 200 000 барелів за тиждень, що закінчився 13 вересня.
Однак слабкий попит у Китаї, найбільшому у світі імпортері нафти, стримує подальше зростання цін. Виробництво нафтопереробних заводів у Китаї у серпні скорочувалося п’ятий місяць поспіль через низький попит на пальне та невигідні експортні умови, що підтверджують державні дані.