Світові доходи рекламної індустрії у 2024 році вперше перевищать позначку в 1 трлн доларів. Передбачається, що понад половину цієї суми отримають такі технологічні гіганти, як Google, Meta, ByteDance, Amazon і Alibaba, які домінують на ринку. Про це пише forex.ua, посилаючись на медіаагентство GroupM.
За оцінками агентства, у 2024 році світові доходи від реклами зростуть на 9,5%, незважаючи на непрості економічні умови на основних розвинених ринках, таких як США і Великобританія.
Прогнози свідчать, що у 2025 році ринок зросте ще на 7,7%, і основну частку цього збільшення отримають провідні американські компанії, які займаються цифровою рекламою, тоді як маркетингові послуги, зокрема рекламні агентства, залишаться на другому плані.
GroupM не включила політичну рекламу в США до своїх оцінок, зазначивши про її викривлений ефект у порівнянні з минулими роками. У 2024 році політична реклама в США принесла 15,1 млрд доларів, що майже на 30% перевищує доходи, отримані під час президентських виборів 2020 року.
Очікується, що до кінця наступного року цифрова реклама становитиме 73% загального доходу, демонструючи приріст на 12,4% у 2024 році та на 10% у 2025-му. Якщо враховувати доходи від стрімінгових сервісів, а також цифрових газет і журналів, ця частка може сягнути 82%.
Традиційні платформи реклами, зокрема телебачення, друкована преса та радіо, поступово втрачають позиції через домінування цифрових технологій.
Глобальний дохід від друкованої реклами у 2024 році скоротиться на 4,5%, а у 2025-му впаде ще на 3%. Водночас дохід від аудіореклами залишиться на тому ж рівні наступного року, тоді як телебачення, згідно з прогнозами, зросте лише на 2,4% до 2029 року.
Прогнозується, що рекламні доходи в Китаї збільшаться на 13,5% і досягнуть 204,5 млрд доларів у 2024 році. У Великій Британії зростання цього року оцінюють у 8,3%.