З січня по вересень 2024 року українці витратили понад 93 мільярди гривень на покупку нових легкових автомобілів, що на 21% більше у порівнянні з попереднім роком. Про це пише forex.ua, посилаючись на дані “Укравтопром”.
Цікаво, що майже половина всієї суми була витрачена на автомобілі лише п’яти брендів. Найбільше коштів припало на машини марки Toyota — близько 14 мільярдів гривень. Преміальні німецькі бренди BMW та Mercedes-Benz зайняли друге та третє місця: на нові BMW витратили 12,3 мільярда гривень, а на Mercedes — близько 6,9 мільярда гривень.
Volkswagen посів четверте місце з показником у 6,6 млрд грн. П’ятірку лідерів закриває Renault, дилери якого отримали понад 4,7 мільярда гривень прибутку.
Нагадаємо, що у вересні автопарк України поповнився на 5,7 тисячі нових легкових автомобілів. З них 64% були придбані приватними клієнтами, а 36% – юридичними особами. Порівняно з вереснем 2023 року обсяги продажів у приватному сегменті знизилися на 7%, тоді як купівля автомобілів юридичними особами зросла на 15%.
Минулого місяця на українському ринку нових авто лідером продажів залишився кросовер Renault Duster. На другому місці за популярністю опинилася Toyota RAV-4, а третю позицію посіла Mazda CX-5. У п’ятірку лідерів також увійшли пікап Toyota Hilux і кросовер Skoda Karoq.