РФ стикається зі зростанням труднощів з транспортуванням товарів до Китаю через свою східну залізничну мережу. Ця ситуація свідчить про значно більші економічні проблеми, спричинені війною та санкціями, незважаючи на заяви Кремля про стабільність. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Bloomberg.
Цього року залізнична галузь зазнає найбільшого спаду з періоду кризи 2008-2009 років, і ця негативна динаміка продовжується.
Державний перевізник АТ “РЖД”, який відповідає за всі залізничні перевезення в країні, минулого тижня ухвалив рішення скоротити свою інвестиційну програму на наступний рік на 30% через різке підвищення вартості кредитів.
Зростання обсягів військових вантажів додатково загострює наявні проблеми, тоді як санкції ускладнюють здійснення транскордонних платежів. У поєднанні зі старими логістичними труднощами це призводить до уповільнення перевезень таких товарів, як алюміній і вугілля.
Останніми роками Росія змістила фокус своєї торгівлі в бік Азії, значно збільшивши залежність від залізничної мережі, відомої як “Східний полігон”. Ця мережа, протяжністю 14 000 кілометрів, об’єднує дві головні магістралі країни: знаменитий Транссибірський маршрут, що сполучає Москву з Тихоокеанським узбережжям, та Байкало-Амурську магістраль, яка простягається із Сибіру до Далекого Сходу.
У листопаді обсяг вантажоперевезень, здійснюваних “Російськими залізницями”, скоротився на 5,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.