Державний ПриватБанк планує провести низку тарифних змін щодо деяких пакетів послуг для фізосіб-підприємців (ФОПів). Зокрема, у банку мають намір уже з 1 листопада скасувати низку комісій – частково або повністю.
Про це повідомив член правління ПриватБанку Євген Заграєв, передає “Мінфін”. Так, зазначається, у Тарифному пакеті IT Expert буде:
- скасовано комісію з розрахунково-касового обслуговування;
- частково скасовано комісію з р2р-переказів для преміальних карток.
Крім цього, у Тарифному пакеті IT Expert планується скасування комісії в 0,5% (максимальний розмір якої становить 50 грн) – для самозайнятих фрілансерів та групи ФОП ІТ до 49 осіб. “До не тарифікується для всіх ФОП ІТ”, – зазначили у банку.
У продукті РКО Тарифний пакет IT Expert буде скасовано комісію 1% за зняття готівки. “До не тарифікується”, – розповіли у ПриватБанку.
У продукті Робота із ЗЕД з 1 жовтня 2024 року по 31 березня 2025-го не тарифікуватиметься комісія за валютообмін. А вартість SWIFT-платежів становитиме 10 доларів незалежно від суми.
“Безкоштовне обслуговування діє протягом 6 місяців з першої валютної операції в межах тарифів “Бізнес ПРО”, “Бізнес Комфорт”, “Бізнес Стандарт”. Акція діє для нових клієнтів або тих, хто не користувався валютними рахунками понад 180 днів”, – розповіли у самому банку.
У продукті РКО з 1 листопада не тарифікуватиметься обслуговування рахунку в перші 3 місяці для підприємців, які відкриють ці рахунки через онлайн-канали. Зокрема:
- сайт банку;
- Приват24;
- Дію.
Банки “б’ються” за ФОПів
Загалом, зазначається у матеріалі, у 2024 році обслуговування ФОПів стало пріоритетом для багатьох банків. Зокрема, підприємці “наперебій отримують нові пропозиції” щодо:
- еквайрингу (спосіб прийняття безготівкової оплати з банківської картки);
- касового обслуговування;
- депозитів;
- кредитів.
Водночас, наголошується, хоч за низкою позицій і відбувається реальне зниження цін, “ніхто не обіцяє полегшити вимоги фінансового моніторингу”. Втім фінансисти обіцяють “оперативно розблокувати рахунки та відновлювати повноцінне обслуговування у разі повної відкритості ФОП.
“Часом у ФОП виникають проблеми з фінмоніторингом, оскільки банки зобов’язані суворо дотримуватись вимог законодавства щодо боротьби з відмиванням грошей та процедур “Знай свого клієнта”. Ці вимоги включають перевірку джерел доходів, моніторинг транзакцій та перевірку їх відповідності законодавству. …Для ФОПів, на відміну від юридичних осіб, не є характерною проблема розкриття структури власності та бенефіціарних власників, яка іноді виникає в обслуговуванні компаній. Проте часто трапляються випадки, які потребують пояснень”, – розповіли автори матеріалу.