Сб. Січ 18th, 2025

Програма “Нацкешбеку” сприяла зростанню покупок українських товарів майже на 10 % – дослідження

Програма
Купюри гривень / Фото з відкритих джерел

Впровадження програми “Національний кешбек” сприяло зростанню обсягів продажу товарів вітчизняного виробництва на 9,5%. Таку інформацію оприлюднила Асоціація ритейлерів України (RAU) за підсумками дослідження, проведеного спільно з компанією Num8erz за підтримки Міністерства економіки України. Про це пише forex.ua.

У дослідженні акцентовано увагу на результатах впливу програми на продажі продуктів харчування протягом двох місяців після запуску кешбеку, у порівнянні з аналогічним періодом до його впровадження.

“Запуск програми “Національний кешбек” дозволив збільшити кількість куплених товарів, вироблених в Україні, на 9,5%. Тобто частка таких товарів (в штуках) за два місяці після запуску національної програми помітно зросла порівняно із двома місяцями, що передували старту “Національного кешбеку”, – зазначається в повідомленні.

Аналітики вказують, що виторг у гривнях збільшився лише на 4%, що частково пов’язано з акційними пропозиціями на товари, які беруть участь у програмі.

З 1 вересня 2024 року, коли програма почала працювати в тестовому режимі, частота включення таких товарів у промоакції зросла майже на 5%.

Разом з тим, протягом двох місяців після запуску програми «Національний кешбек» кількість чеків зросла лише на 0,1%. При цьому проникнення товарів у чеки залишилося незмінним. Водночас українці суттєво збільшили обсяг одноразових покупок: або купуючи більше одиниць уже знайомих товарів, або віддаючи перевагу продукції вітчизняного виробництва.

Основну частину учасників програми становлять українці, яких можна віднести до категорії “скоріше чутливих до ціни” (44%) і “чутливих до ціни” (17%). У їхніх покупках частка товарів із кешбеком становить 23% та 24% відповідно.

Люди з категорії “чутливі до ціни” наразі збільшили обсяг своїх покупок на 9,4%. У групі “скоріше чутливих до ціни” зафіксовано зростання на 5% у придбанні товарів, що входять до програми “Національний кешбек”.

“Тобто на старті програми більший вплив “Національний кешбек” (як підтримка, яку відчувають люди, або як чинник для переключення з інших виробників на національних) має на чутливих до ціни людей”, – підкреслюють дослідники.

Related Post