Компанія Apple змогла підвищити продажі iPhone 16 у Китаї на 20% за перші три тижні, у порівнянні з попередньою моделлю за аналогічний період у 2023 році. Про це пише forex.ua.
iPhone 16 вийшов у вересні й наразі перевершує свого попередника за обсягами продажів. Крім того, споживачі й далі надають перевагу дорожчим версіям: продажі iPhone 16 Pro та Pro Max зросли на 44% у порівнянні з торішніми моделями.
Труднощі, пов’язані з виробництвом попереднього iPhone 15, могли обмежити стартові продажі цих смартфонів на китайському ринку. До того ж на попит вплинула конкуренція з боку китайської Huawei, яка саме тоді представила модель Mate 60.
Експерти застерігали, що продажі iPhone 16 у Китаї можуть бути невдалими через відсутність місцевого партнера для забезпечення функцій штучного інтелекту. Пекін заборонив реалізацію подібних моделей, створених за межами країни, що може змусити Apple звернутися за підтримкою до локальних партнерів, таких як Baidu Inc.
Незважаючи на успішний старт у Китаї, iPhone 16 цього року може зіткнутися зі значною конкуренцією від місцевих брендів. Vivo оголосила про випуск нового флагмана X200 Pro, Huawei планує презентувати нове покоління Mate у листопаді, а Xiaomi Corp. та Oppo мають намір оновити свої моделі до кінця року.
Повідомляється, що Китай продовжує бути найбільшим і найконкурентнішим ринком смартфонів у світі.