Один із провідних банків України, ПриватБанк, запустив нову послугу – картку з кешбеком “Зроблено в Україні”. Проте клієнти не довго раділи нововведенню. Згідно з численними відгуками та скриншотами, опублікованими користувачами в мережі, нова послуга вже сьогодні зіткнулася з серйозними технічними проблемами. Про це пише forex.ua.
Багато користувачів зазначають, що під час завантаження договору виникають помилки. Це фактично унеможливлює використання нової послуги. Ситуація виглядає досить дивно, адже послуга була запущена лише кілька годин тому, а вже виникли серйозні проблеми.
Представники ПриватБанку поки що не надали коментарів щодо цієї ситуації. Тим часом користувачі соціальних мереж активно обговорюють інцидент, висловлюючи своє розчарування та недовіру до нової послуги. Багато хто запитує, як банк міг допустити такий серйозний збій на самому початку роботи нової функції.
Цей випадок ще раз наголошує на необхідності ретельної підготовки перед запуском нових сервісів. Навіть найамбітніші проєкти можуть зазнати невдачі, якщо не врахувати всі технічні деталі.
Що таке “Національний кешбек”
Починаючи з 2 вересня, українці мають можливість отримати 10% компенсації за придбані українські товари, якщо їхні виробники зареєстровані в програмі “Національний кешбек”. На даний момент до цієї програми приєдналися більш як 600 виробників, понад 20 тисяч торгових точок та більше ніж 38 тисяч товарів.
Ви зможете перевірити надходження кешбеку в “Дії” вже наступного дня після здійснення покупки. Гроші на карту зараховуються щомісяця, до 20 числа наступного місяця. Ці кошти можна використовувати для оплати медичних послуг, комунальних платежів, транспорту, мобільного зв’язку, занять спортом, а також для розрахунків у закладах харчування, кінотеатрах та за інші послуги. Крім того, кешбек можна і варто використовувати для донатів на ЗСУ або придбання військових облігацій.
Щоб приєднатися до програми, необхідно відкрити спеціальну картку для повернення коштів за покупки в банку, який бере участь у програмі, та надати згоду на передачу даних про транзакції з обраних карток при купівлі товарів у магазинах, що приєдналися до програми. Необхідно також оновити мобільний додаток “Дія”, вибрати послугу “Національний кешбек” і зазначити цю спеціальну картку для майбутнього отримання кешбеку.