Ср. Кві 30th, 2025

Південнокорейські компанії готуються до можливого повернення на ринок РФ – The Korea Times

Південнокорейські компанії готуються до можливого повернення на ринок РФ – The Korea Times
Hyundai / Фото з відкритих джерел

Великі південнокорейські корпорації розглядають можливість відновлення своєї присутності на російському ринку. Про це пише forex.ua з посиланням на The Korea Times.

Повідомляється, що Hyundai, Samsung і LG активно готуються до відновлення бізнесу на тлі переговорів щодо припинення бойових дій між РФ та Україною.

Якщо буде досягнуто повноцінного перемир’я та скасовано санкції, південнокорейські компанії можуть відновити діяльність у Росії. Для корейського бізнесу цей ринок, що налічує понад 140 мільйонів споживачів, залишається стратегічно важливим як для збуту продукції, так і як логістичний вузол між Центральною Азією та Європою. У 2021 році обсяг товарообігу між Південною Кореєю та Росією склав 29,9 мільярда доларів.

Деякі компанії вже розпочали відновлення діяльності. Так, LG Electronics частково запустила роботу свого заводу в Москві, який було зупинено на початку повномасштабної війни. Наразі виробництво здійснюється за рахунок використання залишкових матеріалів.

“Це рішення ухвалено, щоб запобігти погіршенню стану виробничих потужностей, які не працювали з початку війни”, — зазначили в компанії.

HD Hyundai Electric має намір долучитися до найбільшої в Росії виставки електротехніки “Електро 2025”, запланованої на квітень. Це може свідчити про зацікавленість компанії у відновленні проєктів, пов’язаних із реконструкцією енергетичної інфраструктури.

Hyundai Motor Group поки що не визначилася з рішенням про повернення на ринок, проте продовжує аналізувати ситуацію. У 2023 році компанія продала свій завод у Санкт-Петербурзі, залишивши за собою право викупу протягом двох років. Водночас її дочірні підприємства — Kia, Hyundai Mobis і Hyundai Steel — нещодавно відкрили вакансії в РФ.

“Наразі жодного рішення не ухвалено, і компанія уважно спостерігає за розвитком подій”, — зазначив представник Hyundai.

Samsung Electronics, яка ще у 2022 році призупинила роботу свого заводу в Калузі, також оцінює можливість повернення. Поки що її продукція продовжує надходити на російський ринок завдяки паралельному імпорту. Водночас у січні-лютому цього року компанія збільшила маркетингові витрати в Росії на 30%.

Проте, навіть якщо корейські компанії відновлять свою діяльність, їм доведеться стикнутися з посиленою конкуренцією. За час війни китайські виробники суттєво зміцнили свої позиції. Згідно з даними StatCounter, у лютому 2025 року частка Samsung на російському ринку електроніки становила 17,31%, тоді як Xiaomi володіла 20,93%, а Apple — 29,21%. У сегменті автомобілів китайські бренди вже контролюють 62% ринку.

Related Post