Вартість транспортування російської сирої нафти з далекосхідного порту Козьмино до Китаю зросла до $7 млн. Ще тиждень тому вона складала $5,5 млн, а до впровадження санкцій США на початку січня становила лише $1,5 млн. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Bloomberg.
Китайські порти стали обережніше підходити до обслуговування танкерів, що перебувають під санкціями, що значно позначилося на торгівлі російською нафтою марки ESPO.
Дана ситуація змушує РФ переорієнтовувати на схід судна, які раніше зазвичай обслуговували західні порти.
Згідно з даними Kpler, одним із таких суден став танкер “Легенда”, який 20 січня вперше завантажився в порту Козьмино і вирушив до китайського порту Хуейчжоу.
Раніше це судно класу Aframax здійснювало перевезення нафти марки Urals із західних портів Росії, таких як Усть-Луга та Приморськ.