Сб. Чер 14th, 2025

Найдорожчі бренди світу сумарно оцінили у $10,7 трлн – рейтинг Kantar

Найдорожчі бренди світу сумарно оцінили у $10,7 трлн – рейтинг Kantar
Ілюстративне фото / Джерело: Apple

За останні 20 років сукупна вартість топ-100 брендів за версією глобальної аналітичної компанії Kantar зросла на $9,3 трильйона, досягнувши рекордного показника в $10,7 трильйона. Про це пише forex.ua з посиланням на дані нового рейтингу Kantar BrandZ 2025.

На частку американських компаній припадає 82% від загальної вартості рейтингу, що є суттєвим зростанням порівняно з 63% у 2006 році. Китайські бренди подвоїли свою оцінку, досягнувши 6%, тоді як частка європейських марок впала з 26% до 7%.

Експерти підкреслюють, що навіть під час економічних спадів провідні бренди демонстрували стабільне випередження ринкових індексів.

У 2025 році до списку 100 провідних глобальних брендів знову увійшли Spotify, Airtel — телекомунікаційна компанія з найшвидшим зростанням, аргентинська платформа Mercado Libre, Zara, а також канадський банк RBC, який продемонстрував найвищий приріст серед фінансових брендів поза межами США.

71% приросту вартості забезпечили бренди, які кардинально трансформували свої індустрії або започаткували нові. Цьогоріч до списку вперше увійшли Stripe і Chipotle, тоді як Aldi вже 15 років зберігає свою позицію серед лідерів.

Apple вже четвертий рік поспіль очолює рейтинг із капіталізацією в $1,3 трлн. Уперше до топ-100 потрапив ChatGPT, зайнявши 60-ту позицію. Тим часом вартість Amazon зросла на 50% і досягла $866 млрд. Instagram і TikTok також показали впевнений ріст — на 101% і 25% відповідно, що свідчить про потужний вплив соціальних платформ.

Після пандемії роздрібний сектор продемонстрував зростання на 48%, тоді як алкогольна галузь скоротилася на 11% через зміну вподобань споживачів. Сектор розкоші втратив 2%, що пов’язано з трансформацією споживчих пріоритетів у Китаї.

Related Post