Танкери, що раніше здійснювали перевезення нафти із західних портів Росії, тепер переміщуються на схід країни. Їх перенаправляють для обслуговування основного маршруту постачання нафти до Китаю, який зазнав впливу значних санкцій з боку США. Про це пише forex.ua з посиланням на Bloomberg.
Повідомляється, що це частково пов’язано з фінансовими аспектами. Після введення США санкцій проти танкерів, які працювали на цьому маршруті, вартість фрахту для перевезення нафти ВСТО з російського порту Козьмино до Китаю зросла більш ніж утричі.
Основну частину суден, які зазвичай застосовуються для торгівлі, складають танкери класу “Афрамакс”, які здатні вмістити близько 750 000 барелів нафти.
Згідно з інформацією, зібраною агенцією Bloomberg із даних відстеження суден, принаймні два танкери з гонконгською реєстрацією почали рухатися цим маршрутом. Наразі невідомо, чи є власниками цих суден компанії з РФ.
Нагадаємо, за минулий тиждень обсяги морського експорту російської нафти різко впали до мінімального рівня з листопада. Це стало наслідком масштабних санкцій, запроваджених адміністрацією президента США Джо Байдена, який нещодавно завершив свій термін. Також з’явилися перші ознаки, які свідчать, що обмеження вже починають впливати на потоки поставок.