Міністерство юстиції США закликало Google продати свої рекламні сервіси AdX (рекламний майданчик) та DFP (рекламний сервер) у зв’язку з рішенням суду, який встановив, що компанія “незаконно домінує” у двох сегментах ринку онлайн-реклами. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Reuters.
Міністерство юстиції зазначило, що вжиття заходів, зокрема примусовий продаж окремих підрозділів компанії, є важливим кроком для припинення передбачуваної “монополії Google” та відновлення чесної конкуренції на ринках рекламних платформ і серверів для видавців.
У відповідь Google заявив, що віддає перевагу м’якшим заходам, таким як відкриття доступу конкурентам до ставок у реальному часі. Водночас компанія наполягає, що в прокурорів немає правових підстав змушувати її відмовитися від частини свого бізнесу.
“Пропозиції Мін’юсту щодо обов’язкового відчуження наших рекламних сервісів значно перевищують межі судового рішення, не мають правового обґрунтування і можуть негативно вплинути як на видавців, так і на рекламодавців”, — заявила у коментарі для Reuters Лі-Енн Малголланд, віцепрезидентка Google з регуляторних питань.
AdX (Ad Exchange) — це платформа, яка дозволяє видавцям у режимі реального часу продавати невикористаний рекламний простір. DFP (сервери для видавців) — це інструменти, які вебресурси використовують для управління та розміщення цифрової реклами на своїх сайтах.
У поєднанні ці інструменти дають змогу новинним сайтам та іншим інтернет-ресурсам отримувати прибуток від розміщення реклами.
Минулого року Google вже розглядав можливість продажу AdX, аби уникнути антимонопольного розслідування з боку Євросоюзу, однак представники європейських медіа назвали дану ініціативу недостатньою.