Пт. Тра 23rd, 2025

McDonald’s і Coca-Cola озвучили позицію щодо повернення на російський ринок

McDonald’s і Coca-Cola озвучили позицію щодо повернення на російський ринок
Ілюстративне фото / Джерело: Bloomberg

Компанії McDonald’s і Coca-Cola досі вважають Росію ризикованою для ведення бізнесу, що свідчить про стриманість великих американських корпорацій у питаннях інвестування в цю країну. Про це пише forex.ua з посиланням на агнецію Bloomberg.

У листі до B4Ukraine компанія McDonald’s зазначила, що й надалі керується п’ятипунктовим підходом, який став основою рішення про вихід з російського ринку у 2022 році після початку вторгнення РФ в Україну.

“Принципи, що стали основою для ухвалення рішення про “деархівацію” — тобто вилучення бренду McDonald’s із ключового ринку та продажу ресторанного бізнесу в Росії — і досі залишаються чинними”, — йдеться в листі, підписаному Джоном Беннером, головним директором із глобального впливу компанії McDonald’s.

У своєму листі компанія Coca-Cola зазначила, що чинні санкції та інші юридичні обмеження продовжують діяти, що ускладнює будь-які плани або роздуми щодо відновлення присутності на ринку Росії.

McDonald’s визначила п’ять ключових критеріїв для можливого повернення на російський ринок: законність операцій у країні, наявність свободи підприємницької діяльності, відповідність корпоративним цінностям, позитивний вплив на репутацію бренду та економічна доцільність.

Як зазначив Беннер, у 2022 році жоден із цих критеріїв не був виконаний — на всі питання відповідь була заперечною.

Після початку вторгнення Coca-Cola заявила про намір залишити російський ринок, утім, на практиці росіяни й досі мають доступ до її напоїв завдяки паралельному імпорту — офіційній продукції, що постачається без згоди власника бренду.

Окрім того, Multon Partners — компанія, що займається розливом напоїв Coca-Cola в Росії, є дочірнім підприємством Coca-Cola HBC, зареєстрованої в Лондоні, часткою якої володіє американська материнська структура. Після початку війни Multon зупинила виробництво оригінальної Coca-Cola, натомість запровадила аналогічний продукт під брендом “Добра кола”.

Сьогодні напій “Добра” займає 13% ринку безалкогольних напоїв у Росії, що дозволяє йому утримувати позицію лідера. Водночас частка оригінальної Coca-Cola становить близько 5%.

Related Post