Ср. Лип 9th, 2025

Клієнти “Ощадбанку” можуть втратити доступ до власних коштів: що слід зробити до 1 липня

Клієнти "Ощадбанку" можуть втратити доступ до власних коштів: що слід зробити до 1 липня
Картка "Ощадбанку" / Фото з відкритих джерел

Клієнтів державного банку “Ощадбанк” просять відвідати відділення фінустанови до 1 липня 2025 року у зв’язку із завершенням строку дії деяких платіжних карток. У разі невжиття заходів існує ризик їх анулювання. Про це повідомили у самому банку, пише forex.ua з посиланням на “Новини.LIVE”.

Так, деякі клієнти “Ощадбанку” почали отримувати сповіщення з проханням завітати до відділення, адже з 1 липня цього року їхнє банківське обслуговування може бути призупинене.

Щоб зберегти доступ до власних коштів після зазначеної дати, клієнтам необхідно переоформити банківські картки. Здійснити цю процедуру дистанційно неможливо — потрібно особисто відвідати відділення банку після отримання відповідного сповіщення.

У центральному офісі “Ощадбанку” підтвердили, що платіжні картки, термін дії яких завершився до 2 лютого 2022 року, не підлягають автоматичному продовженню.

Які картки можуть анулювати

“Ощадбанк” повідомив, що з 1 липня цього року не здійснюватиме перевипуск карток, термін дії яких завершився до 2 лютого 2022 року.

Крім того, продовження не передбачене у випадках, коли:

  • на рахунку відсутні кошти;
  • протягом останніх шести місяців по картці не проводились жодні фінансові операції.

Клієнтам радять зателефонувати до контакт-центру зі свого номера, прив’язаного до банківської картки, щоб уточнити необхідну інформацію.

Дізнатися, чи потрібно відвідувати відділення для оновлення картки, можна через такі канали зв’язку:

  • через контакт-центр: 0-800-210-800;
  • через вебдзвінок на офіційному сайті держбанку;
  • через дзвінок у вайбер.

Related Post