Компанія IKEA спробувала збільшити кількість клієнтів шляхом зниження цін, але річний обсяг продажів зменшився на 5%. Про це повідомила Ingka Group, яка є власником більшості магазинів IKEA, пише forex.ua.
Річний обсяг продажів IKEA скоротився на 5% після того, як компанія спробувала знизити ціни, прагнучи привабити більше клієнтів і утримати свою частку ринку товарів для дому.
За фінансовий рік, що завершився 31 серпня, було зафіксовано продажі на суму 39,6 мільярда євро (43,3 мільярда доларів).
“На всіх наших ринках ми відчули сповільнення економіки та уповільнення індустрії меблів для дому, майже одночасно. Чесно кажучи, ми не відчували нічого подібного з 2008 року”, – розповів гендиректор Ingka Group Єспер Бродін.
Він зазначив, що після зменшення потоку покупців та кількості продажів, IKEA прийняла рішення знизити ціни, що допомогло вирішити ці труднощі.
Компанія Ingka Group повідомила, що вклала понад 2,1 мільярда євро в зниження цін на своїх ринках, при цьому її частка на світовому ринку меблів для дому залишилася стабільною на рівні 5,7%.
У цьому році відвідуваність магазинів збільшилася на 3,3%, досягнувши 727 мільйонів, водночас кількість нових відкриттів зменшилася з 60 до 41. У 2025-му фінансовому році Ingka має намір відкрити 58 нових магазинів по всьому світу.