Вт. Жов 8th, 2024

H&M знизив прогноз прибутковості на 2024 рік через жорстку конкуренцію

H&M знизив прогноз прибутковості на 2024 рік через жорстку конкуренцію
Магазин H&M / Фото: Reuters

Компанія скаржиться одразу на кілька труднощів, з якими довелось стикнутись в поточному році.

H&M скасував свою цільову норму прибутку на 2024 рік через зростання знижок, витрат і жорстку конкуренцію, що негативно вплинули на операційний прибуток у третьому кварталі. Це призвело до падіння акцій другого за величиною ритейлера одягу у світі на 8%, пише Reuters.

Компанія стикається з труднощами у підвищенні прибутковості через високу інфляцію, слабкий споживчий попит і конкуренцію з боку Zara (Inditex) та онлайн-магазинів швидкої моди, таких як Shein. Виконавчий директор H&M Даніель Ервер заявив: “Ми оцінюємо, що операційна рентабельність цього року буде нижчою за 10%”.

Компанія також зазначила, що закриття онлайн-магазину Afound та коливання валют вплинули на прибуток, а витрати на знижки зросли впродовж кварталу. У червні H&M попередив, що витрати на матеріали можуть ускладнити досягнення цільових показників на 2024 рік. Проте повна відмова від цих цілей без нових прогнозів створює додатковий тиск на Ервера, який очолює компанію лише вісім місяців.

Операційна маржа компанії склала 7,4% за перші три квартали, знизившись до 5,9% у третьому кварталі. Для порівняння, в 2017 році H&M демонстрував двозначні показники операційної маржі.

Ервер зазначив, що компанія інвестує у маркетинг, продукти та покращення досвіду покупок, сподіваючись, що це сприятиме зростанню продажів і прибутковості. H&M активно просуває свою осінньо-зимову колекцію, зокрема організувавши вечірку на Лондонському тижні моди за участі поп-зірки Charli XCX.

Компанія повідомила, що осіння колекція була добре сприйнята, і очікується, що вересневі продажі зростуть на 11% у місцевій валюті порівняно з минулим роком. Операційний прибуток за третій фінансовий квартал становив 3,51 мільярда шведських крон ($346 мільйонів), що нижче за прогноз аналітиків LSEG у 4,93 мільярда та минулорічний показник у 4,74 мільярда крон.

Inditex раніше повідомила про значне зростання продажів своєї осінньої колекції, тоді як британський ритейлер Next підвищив свої прогнози прибутку завдяки сильним продажам.

Звіт про прибутки став лише другим під керівництвом Ервера, який очолив компанію в січні цього року. H&M також оголосив про викуп акцій на суму 1 мільярд крон з 26 вересня по 26 листопада. Акції компанії впали на 5% цього року і продовжують відставати від Inditex.

(1 долар = 10,1443 шведських крон)

Related Post