Керівник компанії планує збільшити продажі в рази.
Головний виконавчий директор Pandora A/S Олександр Лацик прогнозує, що менш ніж через 10 років споживачі купуватимуть більше вирощених у лабораторії діамантів, ніж природних, оскільки вони все більше враховують під час прийняття рішень витрати та вплив на клімат при виборі ювелірних виробів, повідомив Bloomberg.
Олександр Лацик, чия компанія є найбільшим виробником ювелірних виробів у світі, в інтерв’ю Bloomberg TV зазначив, що оброблені діаманти наразі займають близько 20% ринку. У другому кварталі Pandora реалізувала ювелірні вироби з діамантами, вирощеними в лабораторії, на суму 61 мільйон крон (8,9 мільйона доларів), що на 88% більше порівняно з минулим роком. Проте це лише менше 1% від загальних продажів компанії — і Лацик має намір значно збільшити цей показник.
За 2 роки Pandora планує досягти щорічних продажів лабораторних діамантів на рівні 1 мільярда крон (близько 3% від загального доходу), зазначив Лацик, додаючи, що продажі, ймовірно, будуть і далі зростати.
Минулого року компанія змінила стратегію, відмовившись від асоціації лише з оберегами на користь іміджу повноцінного ювелірного бренду. Ключовою частиною стратегії є пропозиція більш доступних алмазів середньому класу. Лацик зазначив, що витрати на виробництво лабораторних діамантів становлять приблизно від однієї чверті до однієї третини вартості видобутих каменів.
У червні Pandora представила свою першу колекцію лабораторних діамантів у ЄС, зокрема на внутрішньому ринку в Данії. Колекція отримала позитивні відгуки, і вироблені діаманти вже продаються у Великій Британії, Північній Америці, Австралії, Мексиці та Бразилії, а також планується їхнє розповсюдження по всьому світу.