Українські споживачі масово повідомляють у мережі про проблеми з отриманням коштів на картки “Національного кешбеку” за покупки українських товарів. За їхніми словами, товари відповідають умовам програми, проте кешбек зараховується лише частково. Подібні проблеми з нарахуванням коштів виникають не лише в магазинах, але й в аптеках, пише forex.ua з посиланням на “24 Канал”.
У “Дії” пояснили причини, через які кешбек міг не бути нарахований користувачам:
- Каса магазину, де була здійснена покупка, могла не мати налаштувань для участі у програмі.
- Придбаний товар може не бути зареєстрованим у програмі. Це можна перевірити на сайті в списку виробників і товарів або скориставшись сканером штрих-кодів у мобільному додатку “Дія”.
- Маркування “Зроблено в Україні” на товарі не є обов’язковим підтвердженням його участі в програмі “Нацкешбек”.
- Продавець, у якого здійснено покупку, може не бути зареєстрованим у програмі. Це можна перевірити в списку продавців на офіційному сайті, щоб упевнитися в участі магазину.
- Можливий технічний збій у роботі терміналу.
“Нам прикро, що сталася така ситуація. Нам дуже хочеться бути підтримкою для користувачів і допомагати з вирішенням усіх питань”, – зазначили представники застосунку.
Проте українцям роз’яснили, що “Дія” виступає виключно технічним адміністратором програми та відображає інформацію з системи “Зроблено в Україні”.