З 1 грудня в Україні стартувала нова державна програма “Зимової єПідтримки”, завдяки якій кожен громадянин має можливість отримати 1 000 гривень. Водночас частина українців повідомляє, що після оформлення заявки кошти так і не надійшли їм на рахунок. Про те, в чому може критися проблема, розповідає forex.ua з посиланням на “24 Канал”.
Варто зауважити, що на розгляд заявки, поданої через платформу “Дія”, відводиться до 10 днів. Проте, якщо кошти не були перераховані, рекомендується ще раз перевірити точність внесених даних.
Для цього пропонуємо виконати такий порядок дій:
- Переконайтеся у правильності вказаних даних: ретельно перевірте всі відомості, зазначені в заявці. Особливу увагу приділіть даним у додатку “Дія”.
- Зв’яжіться зі службою підтримки “Дія”: фахівці допоможуть визначити причину затримки виплат.
- Оновіть додаток “Дія”: використання застарілої версії може спричиняти помилки, які стають причиною затримок.
- Переконайтеся у правильній прив’язці банківської картки: перевірте, чи картка “Нацкешбеку” коректно під’єднана до додатка.
Хто може отримати “тисячу Зеленського” у банку
Громадяни, які через релігійні переконання відмовилися від отримання ідентифікаційного коду, особи старші за 65 років, а також опікуни чи офіційні представники дітей до 18 років, мають можливість отримати державну допомогу в розмірі 1 000 гривень через банк.