Китайська компанія Xiaomi Corp повідомила про зростання доходів у третьому кварталі на 30,5% завдяки високому попиту на її перший електромобіль. Про це пише forex.ua з посиланням на Reuters.
У третьому кварталі, який завершився 30 вересня, Xiaomi Corp отримала дохід у розмірі 92,5 млрд юанів (12,77 млрд доларів), перевищивши середній прогноз аналітиків, що становив 91,1 млрд юанів.
У березні Xiaomi презентувала електромобіль із дизайном, натхненним стилістикою Porsche. Компанія вийшла на переповнений китайський ринок електрокарів із привабливою ціною — базова модель коштує менше ніж 30 тис. доларів, що на 4 тис. доларів дешевше, ніж базова версія Tesla Model 3 у Китаї.
У понеділок компанія переглянула свій план продажів, збільшивши ціль до 130 тис. смартфонів у 2024 році, що значно перевищує початкову мету в 76 тис. одиниць. Для задоволення зростаючого попиту Xiaomi з червня подвоїла кількість виробничих змін і випустила преміальну модель SU7 Ultra з вартістю понад 110 тис. доларів.
Попри досягнення, автомобільний підрозділ Xiaomi поки що залишається збитковим. За квартал він зафіксував скоригований збиток у розмірі 1,5 млрд юанів при валовій рентабельності 17,1%.
Xiaomi зазначила, що скоригований чистий прибуток збільшився на 4,4%, досягнувши 6,25 мільярда юанів, що перевищує середній прогноз аналітиків у 5,92 млрд юанів.