Сб. Січ 18th, 2025

На тлі зростання Bitcoin: люксові бренди розглядають можливість приймати платежі у крипті

На тлі зростання Bitcoin: люксові бренди розглядають можливість приймати платежі у крипті
Біткоїни / Фото: pexels

Підвищення ціни Bitcoin зацікавило люксові бренди та ритейлерів. Вони стали замислюватися над тим, щоб впровадити криптовалюту як платіжний засіб, аби привабити нову аудиторію та зміцнити довіру серед власників криптоактивів. Про це пише forex.ua з посиланням на агенцію Reuters.

До недавніх пір лише окремі люксові бренди, серед яких LVMH, годинникові компанії Hublot і Tag Heuer, а також модні марки Gucci та Balenciaga, які входять до складу Kering, проводили експерименти з використанням криптовалюти як способу оплати.

За останні кілька тижнів французький люксовий універмаг Printemps повідомив про співпрацю з найбільшою криптовалютною біржею Binance та французькою фінтех-компанією Lyzi.

У своїх французьких магазинах вони почали приймати криптовалюту, зокрема Bitcoin та Ethereum. Таким чином, Printemps став першим універмагом у Європі, який запровадив подібні нововведення.

Цей крок, зроблений на фоні підвищення вартості Bitcoin, зацікавив інші бренди, які також почали замислюватися над можливістю доєднатися.

До прикладу, компанія S.T. Dupont, яка спеціалізується на виробництві елітних запальничок і ручок, заявила про намір почати приймати криптовалюту як оплату у двох паризьких магазинах напередодні свят.

У сфері послуг круїзна компанія Virgin Voyages цього місяця представила свій перший продукт, який можна оплатити Bitcoin — річний абонемент за 120 тис. доларів, що надає можливість користуватися їхніми круїзами протягом року.

Related Post