У державному банку “Ощадбанк” пояснили, за яких обставин може бути списання комісія за неактивність рахунку. Згідно з чинною тарифною політикою, фінустанова уповноважена утримувати 100 гривень, а якщо на рахунку не вистачає коштів — тоді банк утримає лише наявний залишок. Про це пише forex.ua з посиланням на “Новини. LIVE”.
Один із клієнтів банку звернувся зі скаргою, вказавши, що отримав сповіщення від установи про списання 100 гривень відповідно до внутрішніх правил банку — за “ведення неактивного рахунку”.
“Прийшло повідомлення про зняття коштів за неактивний рахунок. Я не розумію, який ще неактивний рахунок в мене є? За додатком в мене один рахунок карти. Бот не працює. Можна дізнатись, що це за списання”, — зазначається у зверненні.
Тарифні умови обслуговування в “Ощадбанку” на 2025 рік
За словами представника банку, внутрішніми правилами передбачена комісія за утримання неактивного карткового рахунку.
Згідно з тарифами банку, якщо протягом року (12 місяців) по рахунку не відбувалося жодних операцій, щомісяця буде списуватись 100 грн. Це стосується відсутності:
- зняття коштів;
- розрахунку в торгових мережах;
- онлайн-оплати в мережі Інтернет;
- поповнення мобільного телефону;
- грошових переказів.
У разі, якщо на рахунку недостатньо коштів для повного списання суми, банк утримає лише наявний залишок. При цьому баланс не стане від’ємним — у “мінус” рахунок не переходить.
“Для уникнення подібних списань ми рекомендуємо хоча б раз в рік провести будь-яку активну операцію по карті”, — пояснили у банку.
Крім того, у фінустанові рекомендують для детальної перевірки інформації щодо карткового рахунку звернутися до контакт-центру за номером 0800210800. Фахівець служби підтримки зможе перевірити, чи справді відбулося відповідне списання коштів.