Чт. Лип 10th, 2025

“Ощадбанк” може списувати у клієнтів по 100 грн щомісяця: за що знімають кошти

"Ощадбанк" може списувати у клієнтів по 100 грн щомісяця: за що знімають кошти
"Ощадбанк" / Фото з відкритих джерел

У державному банку “Ощадбанк” пояснили, за яких обставин може бути списання комісія за неактивність рахунку. Згідно з чинною тарифною політикою, фінустанова уповноважена утримувати 100 гривень, а якщо на рахунку не вистачає коштів — тоді банк утримає лише наявний залишок. Про це пише forex.ua з посиланням на “Новини. LIVE”.

Один із клієнтів банку звернувся зі скаргою, вказавши, що отримав сповіщення від установи про списання 100 гривень відповідно до внутрішніх правил банку — за “ведення неактивного рахунку”.

“Прийшло повідомлення про зняття коштів за неактивний рахунок. Я не розумію, який ще неактивний рахунок в мене є? За додатком в мене один рахунок карти. Бот не працює. Можна дізнатись, що це за списання”, — зазначається у зверненні.

Тарифні умови обслуговування в “Ощадбанку” на 2025 рік

За словами представника банку, внутрішніми правилами передбачена комісія за утримання неактивного карткового рахунку.

Згідно з тарифами банку, якщо протягом року (12 місяців) по рахунку не відбувалося жодних операцій, щомісяця буде списуватись 100 грн. Це стосується відсутності:

  • зняття коштів;
  • розрахунку в торгових мережах;
  • онлайн-оплати в мережі Інтернет;
  • поповнення мобільного телефону;
  • грошових переказів.

У разі, якщо на рахунку недостатньо коштів для повного списання суми, банк утримає лише наявний залишок. При цьому баланс не стане від’ємним — у “мінус” рахунок не переходить.

“Для уникнення подібних списань ми рекомендуємо хоча б раз в рік провести будь-яку активну операцію по карті”, — пояснили у банку.

Крім того, у фінустанові рекомендують для детальної перевірки інформації щодо карткового рахунку звернутися до контакт-центру за номером 0800210800. Фахівець служби підтримки зможе перевірити, чи справді відбулося відповідне списання коштів.

Related Post